Атап айтқанда «Қабырғадағы рөл», «Эмоция кестесі», «Ыстық орындық», «Пікірлер сызығы» әдістерін сабақта қолдануды үйренді. Мысалы, И. Крыловтың «Қарға мен түлкі» мысалын әр топ жоғарыда көрсетілген әдіс – тәсілдерді сабақ жоспарына енгізе отырып, өз ойларымен бөлісті. Осындай әдістер оқушылардың пәнге деген ынтасын , қызығушылығын арттыруда яғни, баланың белсенді оқуына зор ықпал ететіні сөзсіз. Әр шығармашыл мұғалім өз сабағын жоспарлауда осындай әдіс – тәсілдерді жүйелі түрде қолданса, оқу орыс тілінде оқытылатын мектептердегі оқушылардың мемлекеттік тілді қолдану аясы кеңейеді.

Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс тілінде жүретін мектептердің «Қазақ тілі» пәні бойынша біліктілігін арттыру курсының 7 — ші күнінде белсенді оқылым әдіс – тәсілдерімен танысты.
- Городские педагогические чтения 12 апреля
- 11 апреля 2016 года