Атап айтқанда «Қабырғадағы рөл», «Эмоция кестесі», «Ыстық орындық», «Пікірлер сызығы» әдістерін сабақта қолдануды үйренді. Мысалы, И. Крыловтың «Қарға мен түлкі» мысалын әр топ жоғарыда көрсетілген әдіс – тәсілдерді сабақ жоспарына енгізе отырып, өз ойларымен бөлісті. Осындай әдістер оқушылардың пәнге деген ынтасын , қызығушылығын арттыруда яғни, баланың белсенді оқуына зор ықпал ететіні сөзсіз. Әр шығармашыл мұғалім өз сабағын жоспарлауда осындай әдіс – тәсілдерді жүйелі түрде қолданса, оқу орыс тілінде оқытылатын мектептердегі оқушылардың мемлекеттік тілді қолдану аясы кеңейеді.
