Атап айтқанда «Қабырғадағы рөл», «Эмоция кестесі», «Ыстық орындық», «Пікірлер сызығы» әдістерін сабақта қолдануды үйренді. Мысалы, И. Крыловтың «Қарға мен түлкі» мысалын әр топ жоғарыда көрсетілген әдіс – тәсілдерді сабақ жоспарына енгізе отырып, өз ойларымен бөлісті. Осындай әдістер оқушылардың пәнге деген ынтасын , қызығушылығын арттыруда яғни, баланың белсенді оқуына зор ықпал ететіні сөзсіз. Әр шығармашыл мұғалім өз сабағын жоспарлауда осындай әдіс – тәсілдерді жүйелі түрде қолданса, оқу орыс тілінде оқытылатын мектептердегі оқушылардың мемлекеттік тілді қолдану аясы кеңейеді.
![Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс тілінде жүретін мектептердің «Қазақ тілі» пәні бойынша біліктілігін арттыру курсының 7 — ші күнінде белсенді оқылым әдіс – тәсілдерімен танысты. Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс тілінде жүретін мектептердің «Қазақ тілі» пәні бойынша біліктілігін арттыру курсының 7 — ші күнінде белсенді оқылым әдіс – тәсілдерімен танысты.](../../../../orleuastana.kz/wp-content/uploads/2016/04/DSC01834.jpg)
Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс тілінде жүретін мектептердің «Қазақ тілі» пәні бойынша біліктілігін арттыру курсының 7 — ші күнінде белсенді оқылым әдіс – тәсілдерімен танысты.
- Орта білім мазмұнын жаңарту аясында орыс тілінде жүретін мектептердің «Қазақ тілі» пәні бойынша біліктілігін арттыру курсында
- 11 апреля 2016 года
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.