Өрлеу сайты

«Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздері

«Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздері

«Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздері

Ағымдағы жылдың 25 қаңтарында Гуманитарлық колледж негізінде «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасы бойынша курстар аяқталды.

Бұл курстың ерекшелігі «Жобалық іс-әрекет мектептен тыс сабақтарды ұйымдастырудың шарты ретінде» тақырыбы бағдарламасына кіріспе болды. Әлеуметтік бағдарланған жобалық қызмет — «Өзін-өзі тану» пәні бойынша жаңартылған мазмұндағы оқу материалдарының басты ерекшелігінің бірі ғана емес, сонымен қатар жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген білім беру және оқыту жүйесінің жұмыс істеу жағдайында студенттердің, мұғалімдердің және ата-аналардың бірлескен іс-әрекетінің қажетті шарты.

Курстар аясында студенттер № 22 мектеп-гимназиясында шеберлік сабақтарына қатысты. Бастауыш сынып мұғалімі Щегельская М.В. 1-сыныпта «Қарым-қатынас әліппесі» тақырыбында өзін-өзі тану сабағын өткізу тәжірибесімен бөлісті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Л.Хачатрян «Әкелер мен ұлдар — өзара түсіністікке жету жолы» тақырыбында шеберлік сыныбын өткізді (10 сынып) және Қазақстан халқы Ассамблеясының мектеп музейінде экскурсия өткізді. Директордың орынбасары Т.Столярова «Бақыт құсы» және «Керемет жетілік» туралы әңгімеледі.

Курстар өзін-өзі тану бойынша сабақ жоспарын қорғаумен және «Педагог мәртебесі туралы» Заңды талқылаумен аяқталды. Мұғалімдер Заңның жағымды жақтарымен қатар, бірқатар позициялар бойынша үміттері ақталмағанын да атап өтті.