Шериев Б., Медетбаева Ш.,
«Өрлеу БАҰО» АҚ филиалы
Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша ПҚБАИ
«Деңгейлік бағдарлама» орталығының тренерлері
Мақсаты: Әдіс-тәсілдер арқылы оқушыларды шығармашылық және ойлау қабілетін дамыту
Оқыту құралдары, ресурстар: интерактивті тақта, видеоматериал, флипчарттар, маркерлер, стикерлер, таратпа қағаздар т.б
Шебер-сынып барысы:
Бөлімі | Тренердің іс-әрекеті | Қатысушылардың іс -әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі | 1..Сергіту сәті. «Әріп сан бейнелейміз» | Әр топқа жазылған 5 әріптен беріп, шыққан әріптерді жеке , жұптасып бейнелеп көрсетеді. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасады. |
Негізгі бөлім | 2. «ЖИГСО» әдісі.Тапсырма 3 этаптан тұрады.
I.Әр қайсысысына дәптерлеріне 20 әріптен жаздыру. ІІ.Сол жазған әріптерінен сөз құрастыру. III.. Топпен жұмыс. Топта жинаған сөздерін қолдана отырып, сөйлем құрастыру,бір мәтін шығару. Сұрақ: 3. Тапсырма. «Хат » әдісі. 3 конвертін ішінде 10 сөз жазылған парақшалар. Әр топтан бір мұғалім таңдап, сыртқа шығарамыз. Жеке- жеке шақыра отырып, конверттің 1-еуің таңдап алдырып, ішіндегі сөздерді бір- бірімен ұйқастырып, сөйлем құрастыру. Әңгіме бір мәтінде болуы керек. |
Әр қайсысысына дәптерлеріне 20 әріптен жаздыру. Сол жазған әріптерінен сөз құрастырып шығады. Жинаған сөздерін қолдана отырып, сөйлем құрастырып,бір мәтін шығарады.
Әр топтан бір мұғалім таңдап, сыртқа шығады. Жеке- жеке шығып, конверттің 1-еуің таңдап алады, ішіндегі сөздерді бір- бірімен ұйқастырып, сөйлем құрайды. |
Қорытынды | 4. Топтық жұмыс. « Жасырын бейне » әдісі.
Алдарына берілген фотодан жасырылған бейнені мұқият қарап, топпен табу. |
Алдарына берілген фотодан жасырылған бейнені мұқият қарап, топпен табады. |
Рефлексия | «Теледидир»
Берілген смаиликтерден өз эмоцияларын білдіретін суретін қиып теледидарға жабыстыру. |
Қатысушылар рефлексия береді. |